jagmigochmittliv

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara - 30 januari 2011 03:23

Ligger och lyssnar på klockan som fullkomligt ekqr i rummet.TICK - TACK. tiden gårtTICK - TACK - Gud fixar

Av Sara - 27 januari 2011 22:52

Dagen har varit blä. Haft ett dygn med smärtor likt...likt...inget jag någonsin upplevt. Morfin morfin morfin.

Av Sara - 27 januari 2011 11:24

Dagen E= dagen efter.Har en fruktansvärd värk som de försökt dämpa med div morfinpreparat.fick veta att op gått bra men läkaren fick karva och ha sig för att få loss bägge skruvarna, som gått av.Har röntgats och då höll jag på att gråta av smärta. På en skala av 1-10 är jag uppe i mellan 7-9.Blir nog kvar här i helgen. Dvs får jag fylla år här.

Av Sara - 26 januari 2011 10:57

Jaha då är det dags. Operation. Väntar på det iaf. Sov sådär inatt. Försökte förklara att grannen snarkade, men fick då ett piller innan jag hann förklara mig. Ett piller för att få mig lugn...!! Jag var ju lugn. Ville bara sova. Det funkade inte så tillslut fattade de och jag fick sova i ett konfwransrum. Får idag eget rum.

Av Sara - 26 januari 2011 10:57

Jaha då är det dags. Operation. Väntar på det iaf. Sov sådär inatt. Försökte förklara att grannen snarkade, men fick då ett piller innan jag hann förklara mig. Ett piller för att få mig lugn...!! Jag var ju lugn. Ville bara sova. Det funkade inte så tillslut fattade de och jag fick sova i ett konfwransrum. Får idag eget rum.

Av Sara - 26 januari 2011 00:28

JAg känner lugn och frid nu. Tack för samtalet igår Teresa. TACK MATS mitt livs kärlek. Tack familjer. Tack anders och tobias för igår. Tack alla vänner

Av Sara - 25 januari 2011 16:27

Steloperation av stortå.


Googlade på steloperation stortå och en av mina gamla bloggar kom upp.


http://jagmigochmittliv.blogg.se/2009/november/dax-igen.html


Haha, lite kul:)


Så här är det:


http://kaernan.se/operationer/hallux-rigidus/


Jag är gipsad i ca 6 veckor, men får inte belasta foten helt förrän v. 9


Under den här tiden får jag heller inte gå mer än ett visst antal meter, ska helst sitta/ligga med foten i högläge.

Ska jag ut så blir det rullstol.

Och jag får sova på en bäddsoffa i vardagsrummet.


Inskrivning på sjukhus sker ikväll, operationen är i morgon.


Har med mig mobilen, så jag kan logga in här:)

Av Sara - 25 januari 2011 15:12

Ja, då var det dags. Igen. 7e gången eller nåt.


För operation.


Tåoperation.


Höger tå.


4:e gången, eller nåt.


Omoperation alltså.


Läggs in idag.


Vill inte.


Vill.


Vill bli bra.


Vill få sova gott.


På sjukhuset alltså.


Läggs in.


Idag.


Opereras imorgon.


  

ILSKA


  


HAT


  


SORG

Presentation


-Jag helt enkelt-

Fråga mig

11 besvarade frågor

Min musik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards