jagmigochmittliv

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara - 7 maj 2011 00:57

   Psst, hallå!

Love här. Alltså inte min matte, Sara. Hon är ute i köket och hon tror att jag är utomhus och..ehm..ja, exakt.

Suck. Jag måste ba' få ur mig allt! ALLT!


Hur jobbiga är inte ens päron egentligen?!

Låg imorse och njöt av den varma, goa, underbara, skö..äh jag visar istället med bilder från mitt huvud.


           


Ja ni ser. Här är jag i MIN värld, i MIN..ehm husses säng och sover och drömmer om killkompisen. Han har så söta..ja just det, host. Back to reality!

HELT plötsligt känner jag någonstans att någon krafsar i min, MIN päls.

Morsan. Vem annars kommer och stöööör mig?

Suck. Aldrig får man va ifred. Så e mitt liv. Å andra sidan så e jag faktiskt rätt skön, så jag kan förstå. Och ha tålamod.


Nå, inte nog med att morsan LYFTE upp mig. Hajjar ni, lyfte upp MIG från min sömn, så drog hon med mig NER till 1:a våningen. Men jag gav igen. En FET höger..högerklo rakt i benet på'na! Blodbevis!


 



Jaja, i-landsproblem tänker ni. KATTPROBLEM tänker jag!!


Givetvis fick jag iaf göra som JAG ville. Dvs gå ner i lugnan ro till källaren. Checka in läget så inga otrevliga typer á la spindlar var i vägen..eller ännu värre; i MIN mat!!

     

      


Mat. Gott. Jag trodde att jag i lugn och ro skulle få äta. Närå. Då kommer HON med det där eländiga som man måste ha runt halsen. Jobbigt väre. Men, jag har lärt mig. Var stilla, dröm dig bort, och vips så är det på plats.


Jaja, smög ner till källaren. Trodde jag iaf. Väck med allt som är i vägen för jag ska dricka!

      


Sweet! Lägga sig på golvet är ALDRIG fel. Morsan kom och satte på vattnet med. Gött mos asså. Ligga där och dra sig är skönt, men jag blev törstig.


Jaha, givetvis var inte vattnet i MIN balja nytt. Buhuu, och vem vet..kanske had någon hottat till det med något skumt som tvättmedel. Man vet aldrig med de där tvåbenta sakerna. Ser mystiskt ut iaf.


    


Morsan kom med fingret, och det luktade skumt så jag föste bort henne med svansen. Hon är bra morsan, och vattnet var HELT ok. Men, säg inte att jag sagt att hon  egentligen är bra...oj shit nu kommer hon. Hej svejs. Berättar mer en annan dag!

Presentation


-Jag helt enkelt-

Fråga mig

11 besvarade frågor

Min musik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards