jagmigochmittliv

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Sara - 28 mars 2012 19:53

Ok, här kommer ett inlägg som inte är vanligt för att vara jag.
Den är annorlunda för att en person ska få skratta lite, så jag har lovat att visa lite bilder jag normalt sett inte visar offentligt!

Så, ta en noga titt för det lär itne ske inom en snar framtid igen, haha! (Nej, alla bilder är inte helt äkta)


Först lite bilder på katterna:

         

Och något roligt




Nu till vissa bilder.      


  

 

VÄLDIGT snygga kläder. Lägg märke till min frisyr med. A la stenåldern.



   


Ja, den här bilden gjordes av min fina vän P inför ett blogginlägg som handlade om ett luciatåg- där hon och jag var vakter till tåget. Öhm. Helt normalt:)





 

Ännu en bild som P gjort. Fin va?=)


 



Den här bilden är den MEST verklighetstrogna!



     <--- Jo jag åt upp dem sen!


http://www.youtube.com/watch?v=sVrthBGrHsY&feature=related


Till min vän. Du kommer att klara dig. Det är vad vi får tro och hoppas <3



 

Presentation


-Jag helt enkelt-

Fråga mig

11 besvarade frågor

Min musik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards