jagmigochmittliv

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Sara - 9 mars 2011 17:51

  



Den här bloggen är till dig Mirjam, tack för att du förgyllde och förgyller mitt liv.
Idag är det en vecka sen du lämnade oss för att få vara hos Gud.
Varför?Ja, det kan man undra. Livet här på jorden är inte rättvist.


Tack för ditt sista sms;

"Detta är lite läskigt, precis när du skickade kramen var jag och David ute och körde i snöspår på en 90-väg i snöyra. Stundtals kändes det som att bilen rulla på kuddar. Jag såg smset nu. Änglar finns och du är en av dem"


Mirjam, tack för att du förgyllde mitt liv. För att du alltid är den finaste Mirjam som finns. Tack för din omsorg, även när du mådde dåligt.


David, den här bloggen är även till dig. Jag hoppas att du kan finna, om än lite, styrka av att läsa vad som skrivs till Cessan och till dig.


Du är älskad, och jag VET att Mirjam mådde så bra pga dig. Du förgyllde hennes liv.


Du som vill, lämna gärna en kommentar till Mirjam. Jag kommer att ta med orden, om det går, till Mirjams begravning och ge till hennes föräldrar.


Till dig Mirjam, och till dig David;


http://www.youtube.com/watch?v=Mp6TbX3XSBM

Av Sara - 9 mars 2011 02:46

Ja, tisdagen kändes tung.


Kan inte somna


Hade längtat efter att få bli av med gipset.


6:e operationen


3:dje omoperationen


När ska det bli bra liksom? Hur har Han däruppe tänkt?


Sen blev jag kanske ovän med en vän.


Life is a complicated thing to live


http://www.youtube.com/watch?v=Mp6TbX3XSBM

Presentation


-Jag helt enkelt-

Fråga mig

11 besvarade frågor

Min musik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards